Za nami kolejna edycja Targów STACJA PALIW. Spółka ORLEN Paliwa promowała Program Paliwa BAQ Premium.

 

W ubiegłym tygodniu Spółka ORLEN Paliwa wzięła udział w Międzynarodowych Targach STACJA PALIW – jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń adresowanych do sektora paliwowego oraz branż pokrewnych. Spółka zaprezentowała ofertę Programu Paliwa BAQ Premium – najnowszy i najbardziej rozbudowany element funkcjonującego od 9 lat Programu Paliwa BAQ, skierowanego do właścicieli niezależnych stacji paliw. Ten unikatowy na polskim rynku format zrzesza już blisko 500 obiektów z całej Polski, w tym aż 50 na poziomie Premium. Oferta Spółki oparta na długofalowej współpracy z wiarygodnym partnerem, jakim jest ORLEN Paliwa, spotkała się również z dużym zainteresowaniem przedstawicieli mediów i ekspertów branżowych.

W dniach 17-19 maja, już po raz kolejny, ORLEN Paliwa był uczestnikiem Międzynarodowych Targów STACJA PALIW, wydarzenia na którym od lat prezentowane są aktualne światowe trendy w dziedzinie technologii, produktów i usług, a także rozwiązań biznesowych dla sektora paliwowego oraz branż pokrewnych. Kluczowym elementem obecności Spółki na tegorocznej edycji eventu była prezentacja Programu Paliwa BAQ. Ten wyjątkowy projekt jest realizowany od 2014 roku, a dzisiaj skupia prawie 500 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Oferta skierowana jest do niezależnych stacji paliw, których właściciele nie muszą wybierać między rezygnacją ze znanej na lokalnym rynku marki własnej a współpracą z wiarygodnym i rozpoznawalnym w całym kraju partnerem. Głównym założeniem programu jest nie tylko dostawa paliwa najwyższej jakości, ale także wsparcie w rozwoju na każdym etapie współpracy. Udział w Programie Paliwa BAQ gwarantuje takie korzyści, jak monitoring jakości produktów paliwowych, możliwość korzystania z wizualnych elementów marketingowych oraz wsparcie zespołu ekspertów przy zachowaniu budowanej przez lata tożsamości stacji.

– Mocnym punktem naszego Programu, który podkreślaliśmy podczas tegorocznych targów, jest jego elastyczność. W zależności od potrzeb właścicieli, przewidzieliśmy kilka poziomów współpracy: Mini BAQ, BAQ Standard, oraz najnowszy i najbardziej zaawansowany – BAQ Premium. Ten ostatni, wdrożyliśmy w 2022 r. jako odpowiedź na zmieniające się potrzeby naszych stałych i potencjalnych klientów. Rozszerza on pakiet korzyści dla właścicieli stacji paliwowych m. in. w zakresie pełnego brandingu, sygnowanego logo „Paliwa BAQ. Jakość Grupy Orlen” – mówi Janusz Kogut, Prezes Zarządu ORLEN Paliwa. – Liczne spotkania, które odbył nasz zespół przedstawicieli handlowych w ramach Targów STACJA PALIW, utwierdziły nas w przekonaniu, że obrany przez nas kierunek biznesowy jest słuszny. Gwarancją zadowolenia klientów jest bowiem dostępność najwyższej jakości produktów paliwowych. Dlatego właścicielom obiektów, którzy dołączą do Programu Paliwa BAQ Premium zapewniamy aż cztery kontrole rocznie potwierdzające europejski standard wszystkich rodzajów sprzedawanych paliw – dodaje.

Program Paliwa BAQ Premium to nowy i długofalowy wymiar współpracy dla właścicieli niezależnych stacji paliwowych, którzy pragną skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku, oferując swoim klientom najwyższą jakość produktów paliwowych przy jednoczesnym utrzymaniu wysokich, stabilnych przychodów. Zawarcie umowy partnerskiej w Programie gwarantuje jego uczestnikom otrzymanie od Spółki profesjonalnego wsparcia biznesowego i marketingowego, w tym elementów zewnętrznego brandingu, których projekt oraz zakres wizualizacji jest indywidualnie dostosowywany do każdej ze stacji. Do tej pory, na wybór poziomu Premium zdecydowało się już 50 właścicieli stacji.

- Udział w targach po raz kolejny okazał się niepowtarzalną okazją do dyskusji, wymiany wiedzy biznesowej, technicznej oraz technologicznej, a także zapoznania się najnowszymi trendami w branży. Grupa ORLEN, jako lider hurtowego i detalicznego rynku paliwowego, ma w tym zakresie szczególnie wiele do pokazania. Podzieliliśmy się swoim doświadczeniem i pokazaliśmy nasze sukcesy nie tylko podczas indywidualnych rozmów w specjalnie wyznaczonej do tego strefie na stoisku Grupy Kapitałowej ORLEN, ale również podczas prelekcji wygłoszonej przez nasz zespół w ramach Akademii Przedsiębiorcy. Jesteśmy dumni, że nasza prezentacja zainteresowała tak szerokie grono odbiorców, wśród których znaleźli się nie tylko właściciele niezależnych stacji paliwowych, ale również przedstawiciele mediów i kierowcy, którzy na co dzień dbają o swoje pojazdy, szukając punktów gwarantujących najwyższej jakości produkty paliwowe. Cieszę się, że ORLEN Paliwa miał możliwość już po raz kolejny uczestniczyć w tak ważnym dla naszego sektora wydarzeniu – podkreśla Janusz Kogut, Prezes Zarządu ORLEN Paliwa.

Organizatorem Targów STACJA PALIWA była Polska Izba Paliw Płynnych. Już po raz 28. zaprezentowane zostały aktualne światowe trendy w dziedzinie technologii, produktów i usług oraz rozwiązań biznesowych dla sektora paliwowego, petrochemicznego czy energetycznego, a także stacji paliw, myjni, warsztatów, transportu oraz wyposażenia sklepów i barów.